Cine suntem?
Fie că vorbim de necesitatea aplicării cerințelor legale locale, sau de implementarea directivelor europene, compania EHS Consulting poate face față solicitărilor și nevoilor companiilor din zona Iașiului și a Moldovei.
Cine suntem?
Fie că vorbim de necesitatea aplicării cerințelor legale locale, sau de implementarea directivelor europene, compania EHS Consulting poate face față solicitărilor și nevoilor companiilor din zona Iașiului și a Moldovei.
Cine suntem EHS Consulting
Un concept clar definit, sustenabil pe termenul lung, aplicabil oricărui colaborator:
Orice activitate de prevenire și protecție debutează cu realizarea unei evaluări de risc ce are ca scop depistarea factorilor de risc existenți în cadrul companiei și aplicarea unui plan de măsuri personalizat și realizabil, care să elimine sau cel puțin să diminuezi nivel de risc al factorilor depistați.
Proiectarea pe termen lung a unui management de securitate se realizează prin studierea proceselor de muncă și mai apoi prin întocmirea unei documentații cu caracter tehnic și de prevenție (instrucțiuni proprii, proceduri sau template-uri de lucru etc.)
Factorul uman este centrul universului și întreaga activitate și măsurile aplicate trebuie să aibă ca scop protejarea lucrătorilor de factorii de risc evaluați și documentați. Acest lucru se poate face doar prin aplicarea unor metode de instruire adecvate și prin transmiterea doar a informațiilor vitale și de interes pe care lucrătorii să și le poată însuși din primele minute.
Un proces complet și complex, realizat de către auditori externi, ce are ca scop depistarea punctelor nevralgice, nivelul de conformitate cu cerințele locale sau directivele europene și care stabilește nivelurile de revizie sau up datare a documentelor de lucru existente.
Reprezintă cimentarea întregii activități de până acum, în vederea stabilirii unor tipare de lucru sau bune practici, pe termen mediu și lung, cu scopul de a crea un mediu sigur pentru lucrătorii implicați.
Am simplificat procesele procedurilor SSM/SU, întreaga activitate desfășurându-se în sistemul digital, prin utilizarea Platformei online pe care o deținem.
Platforma SSM deține următoarele funcționalități:
• Semnătura electronică inclusă în preț;
• Training-uri personalizate pentru instruirea angajaților;
• Încărcarea cu ușurința a documentației SSM/SU;
• Mod de utilizare intuitiv de către angajați;
• Simplitate în transmiterea fișelor SSM/documentelor/notificărilor;
• Semnarea documentelor se face printr-o simplă apăsare de buton, urmând a primi un SMS cu cod unic pe numărul de telefon.